Objectiu
L’esperit d’aquest ral·li és captar en una instantània
la riquesa patrimonial d’Agullent, a través de dues propostes o seccions:
1) Poble: imatges d’elements singulars arquitectònics de la localitat i del patrimoni existent en els voltants del nucli urbà, o de la vida quotidiana de la localitat.
2) Natura: fotografies que plasmen zones verdes de la localitat, la serra, barrancs, fauna i flora.
2) Natura: fotografies que plasmen zones verdes de la localitat, la serra, barrancs, fauna i flora.
Hi podran participar tots els fotògrafs no
professionals que ho desitgen, independentment de l’edat, amb un equip digital.
Funcionament
Recorregut: El recorregut serà lliure,
si bé s’entregarà un plànol on es senyalitzaran els espais d’interès del terme,
i els tres llocs on estaran instal·lades les senyals que cal captar com a
fotografies de control.
A concurs, una fotografia per secció: Els participants disposaran de 3 hores i mitja per moure's lliure pel terme municipal per buscar imatges per fotografiar relacionades amb les temàtiques establertes. Els participants podran realitzar totes les fotografies que ho desitgen però només podran presentar a concurs una per secció, i aquesta haurà d'haver estat feta eixe mateix matí.
Descàrrega d'imatges: En acabar el temps, els concursants acudiran a la Casa de la Cultura on hi haurà ordinadors per descarregar la foto que presenten a concurs, una per secció. La fotografia es descarregarà a les carpetes habilitades en cada ordinador. A l'arxiu fotogràfic se li posarà el títol que l'autor desitge, acabat amb un número (que s'atorgarà a cada participant). En un llistat s'inscriurà el nom de la fotografia i l'autor a qui correspon. Aquests llistats quedaran en poder de la secretaria del ral·li.
Les fotografies no es podran alterar electrònicament ni per qualsevol altre mitjà. Hauran de ser descarregades en format JPG, amb un pes no inferior a 3 megabites.
Es recomana als participants, que mentre s’esperen per accedir a la sala d’ordinadors, visionen les fotografies en la pròpia càmera per tal d’anar fent la preselecció. Cada participant disposarà d’un quart d’hora a l’ordinador.
Descàrrega d'imatges: En acabar el temps, els concursants acudiran a la Casa de la Cultura on hi haurà ordinadors per descarregar la foto que presenten a concurs, una per secció. La fotografia es descarregarà a les carpetes habilitades en cada ordinador. A l'arxiu fotogràfic se li posarà el títol que l'autor desitge, acabat amb un número (que s'atorgarà a cada participant). En un llistat s'inscriurà el nom de la fotografia i l'autor a qui correspon. Aquests llistats quedaran en poder de la secretaria del ral·li.
Les fotografies no es podran alterar electrònicament ni per qualsevol altre mitjà. Hauran de ser descarregades en format JPG, amb un pes no inferior a 3 megabites.
Es recomana als participants, que mentre s’esperen per accedir a la sala d’ordinadors, visionen les fotografies en la pròpia càmera per tal d’anar fent la preselecció. Cada participant disposarà d’un quart d’hora a l’ordinador.
Cronograma
-De 9 a 9:30h: Entrega de credencials, plànols, aigua
i tiquets dinar, al passeig de la Font Jordana.
-De 9:30h a 13h: Realització de fotografies
-De 13h a 13:45h:
Descàrrega de les fotografies
El participants
caldrà que es presenten al punt de lliurament abans de l’hora límit.
-14:15h Dinar
-17:00h Fallo del jurat a la Casa de la Cultura
-17:30 h Entrega
de premis
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada